Целиноградская районная поликлиника

Государственное коммунальное предприятие на праве хозяйственного ведения «Целиноградская районная поликлиника» при управлении здравоохранения Акмолинской области

«Целиноград аудандық емханасы» ШЖҚ МКК 2021 жылға арналған мемлекеттік қызметтер жөніндегі есеп

Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі қызмет туралы 2021 жылға есеп.

 

  1. Жалпы ереже

1) көрсетілетін қызметті беруші туралы мәліметтер: «Целиноград аудандық емханасы» ШЖҚ МКК

2) денсаулық сақтау саласындағы мемлекеттік қызметтер саны: Целиноград аудандық ауруханасы 9 қызмет көрсетеді;

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің саны-0;

тегін негізде көрсетілетін мемлекеттік қызметтер саны-525703 қызмет, ақылы негізде-7466 қызмет;

қағаз түрінде көрсетілетін мемлекеттік қызметтер саны-1234 қызмет, электронды түрде-383501 қызмет;

мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын бекітілген заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілердің саны – 1; ҚР цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің м.а. 2021 жылғы №39/НҚ бұйрығына сәйкес емхананың бас дәрігерінің 2021 жылғы 22 ақпандағы №44-Ө Мемлекеттік  қызметтер көрсету мәселелерін үйлестіру бойынша жауапты мамандарды белгілеу бойынша бұйрығы

3) неғұрлым сұранысқа ие мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы ақпарат.

Неғұрлым сұранысқа ие мемлекеттік қызметтер – бұл «Дәрігердің қабылдауына жазылу», «Дәрігерді үйге шақыру», «медициналық-санитариялық алғашқы көмек көрсететін медициналық ұйымға тіркелу», «Еңбекке уақытша жарамсыздық парағын беру», «Е ңбекке уақытша жарамсыздық туралы анықтама беру».     

  1. Қызмет алушылармен жұмыс

     1) Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу көздері мен орындары туралы мәліметтер:

Мемлекеттік қызметтердің қолжетімділігі мақсатында мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпарат » Целиноград аудандық емханасы » ШЖҚ МКК ресми сайтында орналастырылған https://emhana-akmol.kz/ru/%d0%be%d1%82%d1%87%d0%b5%d1%82%d1%8b-%d0%bf%d0%be-%d0%b3%d0%be%d1%81%d1%83%d0%b4%d0%b0%d1%80%d1%81%d1%82%d0%b2%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8b%d0%bc-%d1%83%d1%81%d0%bb%d1%83%d0%b3%d0%b0%d0%bc/,  көрсетілетін қызметті алушылар үшін барлық қажетті ақпарат ұйымның деректер стендінде, сондай-ақ Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі Бірыңғай байланыс орталығының 1414 телефоны бойынша орналастырылған.

2) Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілердің жобаларын жария талқылау туралы ақпарат: 

Жария талқылау үшін мемлекеттік органдардың қызметі туралы есептер » Целиноград аудандық емханасы » ШЖҚ МКК ресми сайтына орналастырылады, онда әрбір көрсетілетін қызметті алушы есеппен таныса алады және түсініктемелер қалдыра алады.

3) Мемлекеттік қызметтер көрсету процесінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар (түсіндіру жұмыстары, семинарлар, кездесулер, сұхбат және басқалар) :

  1. 2021 жылдың 12 айында мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру бойынша 4 түсіндіру іс-шарасы өткізілді, оның ішінде: брифингтер-2, эфирлер-2. Барлығы 1500-ден астам адам қамтылды.
  2. Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін жетілдіру жөніндегі қызмет

1) Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін оңтайландыру және автоматтандыру нәтижелері.

2) мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы қызметкерлердің біліктілігін арттыруға бағытталған іс-шаралар.

Ведомстволық бағынысты медициналық ұйымдардың мемлекеттік қызметтерді көрсетуге жауапты қызметкерлері ұйым қаражаты есебінен мамандандырылған біліктілікті арттыру курстарынан өтеді. Ұйым деңгейінде – 24 дәрігер және 123 орта медициналық персонал оқытылды.

      3) Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін нормативтік-құқықтық жетілдіру.

  1. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылау

     

1) Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдары туралы ақпарат:

1) 2021 жылы Мемлекеттік қызмет көрсетуге шағымдар саны-67.

2) мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын ішкі бақылау нәтижелері

– медицина қызметкерлерімен қолданыстағы заңнама нормативтері және Мемлекеттік қызмет көрсету ережелері туралы тиісті түсіндіру жұмыстары жүргізілді ; ;

– медициналық ұйымдардың басшыларына қолданыстағы заңнамаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру бойынша бақылауды күшейтуге нұсқау берілді. Аталған бұзушылықтарға жол берген бақылау объектілеріне оларды жою және кінәлі адамдардың жауаптылығын қарау жөнінде ұсынымдар енгізілді.

Мемлекеттік қызметтер көрсетудің одан әрі тиімділігінің перспективалары және сапасына көрсетілетін қызметті алушылардың қанағаттануын арттыру.

Қызмет алушылардың мемлекеттік қызмет көрсету сапасына қанағаттануын арттыру мақсатында 2022 жылға келесі іс-шаралар жоспарланған:

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы заңнамасын сақтау мәселесі бойынша 2022 жылға арналған бақылау іс-шараларының жоспары бекітілді.

2020 жылға арналған мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қоғамдық мониторинг ұсынымдарын ескере отырып, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын арттыру жөнінде шаралар қабылдау;

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру бойынша қабылданып жатқан шаралар туралы кеңес өткізу;

Мемлекеттік қызметтерді уақытылы көрсету бойынша күнделікті мониторинг;

мүмкіндігі шектеулі адамдардың мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді алуы кезінде оларға қажетті жағдайлар жасау (пандустар, шақыру тетігі);

көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдарын уақтылы қарауды қамтамасыз ету, өтініштер үшін негіз болған себептер мен жағдайларды жою бойынша түпкілікті шаралар қабылдау;

халықтың «электрондық үкімет» порталы арқылы танымал әлеуметтік желілер, мерзімді баспа басылымдары арқылы мемлекеттік қызметтерді алу мүмкіндіктері туралы хабардар болуын және уәждемесін күшейтуді қамтамасыз ету;

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру бүгінгі күні мемлекеттік басқару жүйесін жетілдірудің маңызды бағыты болып қала береді: мемлекеттік басқаруды жетілдірудің нысаналы көрсеткіштерінің бірі азаматтардың мемлекеттік қызмет көрсету сапасына қанағаттануын арттыру болып табылады. Яғни, «сервистік мемлекет» моделіне көшу міндеті бекітілген, онда мемлекеттік басқару органдары Азаматтар мен ұйымдардың мүддесі үшін қызмет көрсетеді, ал мемлекеттік басқару сапасын негізгі бағалаудың бірі азаматтардың мемлекеттік қызметтерді ұсыну сапасына қанағаттануы болып табылады.

Subscribe
Notify of
guest
0 комментариев
Inline Feedbacks
View all comments
0
()
x